Ingen överskrift

hejhej alla söta! :*
Förlåt för att jag inte hann skriva ett inlägg igår men jag var väldigt trött så jag somnade nästan precis efter att Agnes hade gått.
Heheh, Vi hade jätte roligt! Vi fixade för det första en ny design, VAD TYCKER NI OM DEN? , gjorde massor av flummvideos och hade skiiiiitkul! :D
Idag ska vi träffas igen. Efter skolan ska hon komma hem till mig och vi ska fixa bloggen, så att den blir bättre.
Just nu sitter jag i skolan och har SO-lektion. Gjorde precis klart mitt arbete om en kvinna som hade anhållits för mord på sin ex-make. Jag fattar inte hur folk kan med, asså bara gå och döda folk och så..?!
Nu måste jag sluta.
KÄRLEK & RESPEKT TILL ER ALLA!
Pusspuss :* //Lizzie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0