Bloggar i onödan?



hejhej alla söta :*

Vad händer med vädret egentligen?!
Ena dagen är det jätte varmt ute och andra dagen blåsigt och kyligt ute. LIZZIE WANTS SUMMER ... NOW ON ORDER!
Godmorgon  btw! ( haha morgon ) Mamma slaggade visst på min säng igår natt så jag fick ta en madrass och lägga mig på, hehe vad gör man inte för sina älskade parents? (A) <3 Natten tillbringade jag med att lyssna på MUUUUSIC! :D Asså livet utan musik.. Jag skulle flippa sönder! ;) Detta blir ett ganska kort inlägg, men ni får en bild, haha :) Såhär ser man ut just nu, morgontrött som man e ;D
Btw, jag kom och tänka på en sak.. det känns som om man bloggar i onödan.. om det nu finns någon göllig människa därute i Sverige som läser våran blogg skulle väl du kunna vara så snäll och skriva en kommentar då och då? ;) Skullle piss upp tillvaron väldigt mycket! :D
KÄRLEK & RESPEKT TILL ER ALLA!
Pusspuss :* //Lizzie <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0