Utgång till Lizzies ;)

Hej alla söta!

Fick verkligen inte så mycke sömn inatt, gick och la mig runt klockan 5 men då lyckades jag ju inte somna så då var jga vaken ganska lång tid efter det och sen ringde mamma och väckte mig klockan 11 på min egen begäran för att jag skulle hinna packa och sen åka till pappa och äta och sen vidare till Lizzie och hennes filmkväll och på vägen dit hinna köpa godis!
Haha lite stressit men så är det, det finns mycke roliga grejer man kan göra och om man ska hinna med allt så får man stressa lite ibland.
Bara man inte mår dåligt av det själv!
Så idag så har jag hittills hunnit packa och sen tagit bussen med min skittunga väska hem till pappa och nu ligger jag på altanen och chillar i värmen, ska snart gå och äta och sen ska jag fixa mitt hår och sånt och sen ska jag ta bussen och möta Eden på torget så ska vi gå och köpa godis ^^

Bloggar kanske från mobilen eller så under eftemiddagen/kvällen annars så skriver jag mer imorron!

PUSS! // Agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0