Morgontrött *-*

hejhej alla söta! :*
Just nu sitter jag i sängen med laptopen i knät. Jag vaknade väldigt, väldigt sent kan man säga etfersom att jag somnade halv 7 imorse "/ Så under natten blev det väldigt mycket film, snackade med Pontus ( som räddade min tråkiga sömnlösa natt) , drack cocca-cola och åt väldigt mycket chips! :D
Så när jag då vaknade var klockan 15.30 och jag satte på datorn så fort jag kunde. Spelade lite spel, men det var ganska tråkigt eftersom att det var ingen inloggad på skype :( Så jag gick ut på gården och satte mig och mamma hade köpt påfyllning till min mobil så nu har jag pengar igen, wohoo! (Y)
Pusspuss på er alla! :* //Lizzie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0