I Belive I Can Fly ✈

Godmorgon älsklingar!

Jag vet att det finns vissa som nu är i skolan och till er säger jag bara "Jag tycker synd om er!" ♥ hahah
Och ni som inte är i skolan av olika anledningar ;) så hoppas jag att ni har sovit gott och tänker tillbringa denna härliga dag utomhus i solen men självklart sova så länge ni kan hahah ;)
själv då så är jag ju inte i skolan och borde inte vara det heller så jag är inte hemma för att jag skolkar, nej jag är hemma för att vi har ledigt och jag ska ändå åka om typ en timma till flygplatsen och sen klockan 12.40 så ska planet flyga iväg till Paris.

Har rusat runt som en galning och packat och sånt hela morgonen så nu är jag skittrött, men det slår ändå att vara i skolan med lärarna ;)

Nu måste jag fortsätta packa, för jag vill inte missa planet!

Nu får ni nöja er med att Lizzie bloggar tills på söndag för då är jag hemma igen och kan fylla på med bilder och detaljer om Paris ;)

Ska bli skönt att slippa skolan lite
(hahah och det kankse är skönt för alla att få en paus från mig)
Och ska försöka få lite perspektiv på saker och ting och sen ta hand om allt när jag kommer tillbaka igen men nu i några dagar ska jag bara chilla!

[Och James Bond (du vet vem du är), tack så mycket, du är underbar ♥
Älskar dig // Kent Agent]

Men jag kommer sakna alla jättemycke! ♥

PUSS! // Agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0