Hallelujah för det fina vädret ;)

hejhej alla söta! :*
Jag kan inte sova! Jag måste sova! Jag ska upp tidigt imorgon! Med andra ord ... JAG ÄR DESPERAT!! Hehe, ja ni ser, asså jag somnade när klockan var ca 23.00 tror jag väl, asså nu idag och sen så vaknade jag 00.30 och jag kan inte somna om >:( Jag som måste upp tidigt, fixa mig, äta frukost och allt detdär innan jag ska sticka till torget och möta fadi där 20 över 11 och sen åker vi till Musik och ska träffa alla andra och så bär det av till LISEBERG! Nu ska jag berätta om vad jag har gjort idag då - för det är väl det en blogg är väl det en blogg är till för egentligen? :P
Okej. Jag vaknade när klockan var 09.30 imorse och gick då upp, inte ett dugg trött även om jag bara hade sovit fyra timmar (Y) Som sagt, jag gick upp, loggade in på skype och snackade med Daniel medans jag försökte hitta några snygga kläder som jag skulle ha på mig under dagen (: Hmm.. Sen så gick jag och duschade och sedan fixade jag mitt hår. Det är otroligt hur mycket jag älskar mitt hår nu efter att jag har tonat det ;o Jag har fått en mycket, mycket bättre självkänsla och bättre självförtroende bara utav att tona håret, det är inte klokt! :D
När jag sen var färdig var klockan ca 11.30 så jag och mamma gick ut och väntade på att några släktingar skulle komma oh hämte oss för att vi skulle åka på Påskmiddag ;) När vi väl kom fram så såg jag min älskade, söta lilla nallebjörn Ludde! ( Hunden som jag har nämnt innan ;] ) Så när alla hade satt sig ner och vi hade lugnat ner oss kom mormor med tårta och fika :D MUMS - Lizzie loves tårta! *_* Hmmm... Efter det lade jag mig väl och solade mig för jag tycker att jag är väldigt blek, för att vara mig asså :P Så låg jag där i ca 1 timma och hade sms-krig med sikt många :D - det är faktiskt en sak hag ocksåp älskar, att sma, men lixom vem gör inte det? ;) Sen så åt vi mat vid ca halv 6 tiden och sen började jag bli väääldigt uttråkad. När vi satt vid matbordet ringde helt plötsligt Fadi mig, hah jag blev skit förvånad. Ja, iallafall så sa jag att jag bara skulle gå ut från rummet för att jag inte kunde höra honom, men när jag reste mig så råkade jag tydligen klicka honom - så klumpigt av mig! Thihihih :D Men som tur var ringde han tillbaka. Han undrade om jag ville vara med han och Sofia, men jag sa att jag inte var hemma och sa att jag skulle höra av mig när jag kom hem.
Hmm... Det bar väl hemmåt vid 18.45 tiden, någontingsånt. I bilen satt man och lyssnade på hög musik och solade (Y) Så det gick ganska fort att åka hem :D När jag kom hem ringde jag Fadi och undrarde om vi kunde mötas vid 7eleven och det kunde vi. När jag kom dit var det jävligt mycket fyllegubbar där så jag stack in och satte mig vid hemköp ist, mycket bättre (A) När Fadi väl hade kommit så stack vi bort till Musikvägen för vi skulle hämta Sofia som var hemma och åt. Så vi satt utanför hennes hus i ca 40 min innan vi fick flipp och tänkte - "vilken människa äter i 40 hela minuter?! " Så när klockan var ca 20.30 ringde vi på hennes dörr och berättade att vi hade vöntat jätte länge på henne, och att v hade ringt och messat henne skit mycket. Hon sa också att hon hade messat och ringt oss jätte mycket för att hon skulle berätta att hon hade spdan huvudvärk så att hon inte kunde komma ut. Men som tur var ringde min mamma vid kvart i 9 och sa att jag skulle hem, så jag och Fadi började dra oss mot Musik igen.. :) När vi kom fram till hållplatsen såg vi att spårvagnen inte skulle komma förens om 8 minuter, så vi tönkte att vi skulle springa till torget istället. Hhehe vi han dit på ca 5 min :D Så sedan sprang jag hem, startade datorn, loggade in på skype och snackade och var inne på Facebook. Ja det var nog min dag!
KÄRLEK & RESPEKT TILL ER ALLA!
Pusspuss //Lizzie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0