GLAD PÅSK!! ♥

HEJ & GLAD PÅSK PÅ ER ALLA SÖTNOSAR!

Vet att jag har varit lite dålig på att blogga idag men jag har bara haft tillgång till IPaden och inläggen blir inte bra från den och sen har vi haft (har fortfarnade) gäster, eller gäster och gäster min farmor & farfar är här och äter påskmat & ger barnen presenter ^^
Tycker jättemycke om påskmat även om jag inte äter det mesta men lixom det är nått speciellt med att sitta med släkt & familj i solen ute på altanen & babbla hahah och sen självklart så betyder ju påskmiddag en massa godis, tårta & presenter/pengar (Y)

Idag så har jag legat på altanen & solat (& faktiskt plågats av värmen) & sen duschade jag & sen så kom farmor & farfar & efter det så har jag inte gjort så mycke :P

Imorron blir det troligen Liseberg med Sofia & Johanna!

Tror inte jag bloggar mer idag, men det blir ju bloggande imorron, men tills dess så får ni ha det så mysigt! :*

PUSS! // Agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0