Busy week ✓

Hej sötnosar! ♥

Har inte skrivit nått längre inlägg på ett tag nu men jag har varit väldigt upptagen!

Så nu får det bli en redovisning för vad jag har haft för mig de senaste dagarna ;)

Lördags: så var jag på Liseberg med Sofia och Johanna. Vi hade skitkul! Och sen kom Fadi och gck runt där med oss haha.
Och självklat så åkte jag och Johanna Atmosfear för vi är ju så modiga haha aa men iallafall, den var skitrolig! :D


Söndags: Träffade underbara Nadja (♥) var skitkul och vi gick på en promenad och åt glass och massa andra kuliga grejer :D saknar henne verkligen sjukt mycke nu när hon bor i Bollebygd :(
Tur att hon kommer och hälsar på så ofta :)

Idag: Idag så har jag varit hemma hos mn mormor och morfar och firat mig (jag fyller ju år på onsdag) och firat påsk. Så jag har fått födelsedagspresenter hihi (kankse lägger ut nån bild på vad jag fick) Och sen när jag kom hem så packade jag för imorron så åker jag tll Paris ♥

nu sak jag stänga av datorn och få mig lite skönhetsömn haha

PUSS! Agnes ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0