Agnes, du bloggar för mycket sötnos!

Hejhej alla söta! :*

Nu är det såhär att jag inte har mått riktigt bara, därför har jag inte kunnat blogga, men ni har ju Agnes, hon bloggar juh som en jävla dåre ;D ♥haha, hon gör ju minst 3 inlägg per dag, därför ser det ut som att jag inte bloggar ett dugg ! "/
Nu ska vi se här.. vad har jag gjort idag..?
Jag var i Fiskebäck med Fadi och Eden :D ♥ Fan att jag inte hade shorts på mig idag, för  att jag och Eden gick ut i vattnet, oh my gosh det var f*cking ISKALLT, men som sagt så gick jag och Eden då i och så hade vi vattemkrig medans Fadi satt på bryggan och kollade på oss som om att vi var helt dumma i huvudet! :D När vi sen gick lite längre ut i vattnet så började det att bli väldigt mycket djupare så jag blötte ner mina byxor helt och hållet xD Så sen såg jag två konsitga, välldigt långa stänger, ute i vattnet, som jag och Eden gick fram till och började att försöka klättra upp på, men det såg bara så fel ut, så vi ställde oss nedanför dem och gjorde en sak som såg väldigt mer fel ut (Y) Hmm.. Sen när vi kollade på klockan så hade vi missat bussen med 2 minuter, det é så jävla jobbigt!! Så vi fick sitta och vänta på att bussen skulle komma i ca 40 min (?!) Så vi gick över gatan och satte hos och solade på ett berg och hade skit mysigt medans vi lyssnade på bra musik :D När jag låg ner och solade hörde jag plötsligt att det var två killar som gick nere på trottoaren så jag reste mig upp för att jag skulle kolla vilka de var , haha jag blev väldigt förvånad, för att det var 2 killar som kom och gick med varsin hund, den ena killen hade en chiuaua ( haha vet INTE hur man stavar det ;) ) och den andra vet jag inte vad det var för ras. Så när killarna hade gått förbi började jag och Eden ASGARVA för att vi tyckte attt det såg jävligt roligt ut när en 16årig kille kom och gick med en cihuaua ;) Sen har det väl inte hänt så mycket mer, vi åkte hem och sen kollade jag på film :D
Denna låten AVGUDAR jag just nu, haha jag lyssnar på den 24/7 ;)
Pusspuss :* //Lizzie<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0